ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ VISUAL C#

Η C# είναι μια ολοκληρωμένη αντικειμενοστρεφής γλώσσα προγραμματισμού που αναπτύχθηκε από την Microsoft και έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία λογισμικού σε .Net framework. Περιλαμβάνει όλα τα κύρια χαρακτηριστικά που ζητούνται από τις σύγχρονες γλώσσες υπολογιστών. Είναι βασικό να γνωρίζουμε ότι τα πάντα στην C# είναι αντικείμενα. Η καινούρια αυτή γλώσσα προσελκύει τους νέους προγραμματιστές γιατί περιέχει πλούσια και ευχάριστη σύνταξη. Επίσης παρέχει άμεση πρόσβαση σε τεράστιες βιβλιοθήκες του Net framework και χαρακτηρίζεται για την ασφάλεια των τύπων της. Για να κατανοήσουμε καλύτερα την αντικειμενοστραφή γλώσσα C# θα εξηγήσουμε ένα απλό παράδειγμα:

[1]. Using System;

[2]. Namespace MyNamespace

[3]. {

[4]. Class Helloworld

[5]. {

[6]. Static void Main ()

{

Console.WriteLine («Hello World»);

Console.ReadKey ();

}

[7]. }

[8]. }

Στην 1η γραμμή του κώδικά μας βλέπουμε την εντολή System. Το System είναι ένας χώρος ονοματων που συντάσεται με την λέξη κλειδί using και περιλαμβάνει έτοιμες κλάσεις και μεθόδους του .Νet που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε με έτοιμο κώδικα.

Στην 2η γραμμή του κώδικα βλέπουμε το πώς έχουμε ονομάσει το πρόγραμμά μας δηλαδή στο συγκεκριμένο παράδειγμα “MyNamespace”.

Στην 4η γραμμή φένεται το όνομα της κλάσης μας που είναι το “Helloworld”. Ακολουθεί μια μέθοδος main στην οποία υπάρχει η εντολή Console.WriteLine(«Hello World»); όπου εμφανίαζεται το τελικό μήνυμα.

Τέλος την εντολή Console.ReadKey(); την χρσιμοποιούμε για να κρατήσουμε το παράθυρο της γραμμής εντολών ανοικτό, να δούμε το μήνυμα και στην συνέχεια πρέπει ο χρήστης να πατήσει κάποιο κουμπί για να τερματίσει το πρόγραμμα [4][5]

Μειονεκτήματα

Το βασικό μειονέκτημα της C# είναι ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συγγραφή προγρμμάτων που έχουν σαν προτεραιότητα ακραίες επιδόσεις. Για παράδειγμα αν στόχος του προγραμματιστής είναι ο βρογχος να πάρει 1050 κύκλους μηχανής αντί για 1000 και αν κάθε δέκατο του δευτερολέπτου είναι σημαντικό για μια εφαρμογή τότε δεν είναι κατάλληλη η C# αλλά η C++[6]

Κάνοντας την C# να τρέξει

H C# είναι μια γλώσσα που μεταγλωτίζεται. Δηλαδή αποτελείται από ένα πρόγραμμα που καλείται compiler το οποίο μετατρέπει το κείμενο της C# σε χαμηλού επειπέδου οδηγίες, οι οποίες μετατρέπονται σε πραγματικές εντολές ώστε να τρέξει το πρόγραμμα. Ο Compiler κάνει έλεγχο σφαλμάτων της γλώσσας που χρησιμοποιούμε. Στην ουσία ο Compiler παράγει κάποιο αποτέλεσμα μόνο αν δεν βρεθούν λάθη. Επίσης μας επισημαίνει προειδοποιήσεις που μπορεί να εμφανιστούν αν έχουμε κάνει κάποιο λάθος.

 Κλάσεις και Ιδιότητες C#

Οι κλάσεις της C# περιέχουν δεδομένα και συμπεριφορές οι οποίες μας δίνουν την δυνατότητα να δούμε το όνομα ενός αντικειμένου και να το αλλάξουμε. Αυτό γίνεται με τις μεθόδους get name και set name. Είναι πιο εύκολο να χρησιμοποιήσεις τις μεθόδους get και set μέσα σε μια κλάση. Μια ιδιότητα αποτελεί κομμάτι της κλάσης η οποία έχει τιμή. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μια μεταβλητή σαν μέρος της κλάσης αρκεί να την μετατρέψουμε σε public. Με τον τρόπο αυτό αποκτούμε πρόσβαση σε μια δημόσια μεταβλητή μιας κλάσης. Βέβαια αυτός ο τρόπος δεν είναι και ο πιο κατάλληλος να χρησιμοποιούμε αντικείμενα[7]

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

[4.]http://www.google.gr/#hl=el&output=search&sclient=psy-ab&q=TI+EINAI+C%23&oq=TI+EINAI+C%23&gs_l=hp.3..0i13i30j0i8i13i30.29827.39531.0.40404.11.11.0.0.0.0.234.2230.0j4j7.11.0…0.0…1c.1.8.psy-ab.LEOXNjpHh1s&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44770516,d.d2k&fp=643f7ae3fa8ab284&biw=1024&bih=587

[5].http://ifestos.teilar.gr/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=23&dir=DESC&order=date&limit=14&limitstart=14

[6]. http://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/bitstream/10889/4229/1/DIPLWMATIKI.pdf

[7]. http://ifestos.teilar.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_view&gid=215

This entry was posted in Πληροφορική and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *